مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:052023-01-02سياسي

لغو 4 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه/ انجام 3 پرواز با تاخیر


برای دومین روز متوالی به دلیل وقع مه سنگین در کلانشهر اهواز برخی از پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان برای دومین روز متوالی به دلیل وقع مه سنگین در کلانشهر اهواز برخی از پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد.

از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه 12 دی ماه وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده و دید افقی در فرودگاه به کمتر از 50 متر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تابلو اطلاعات فرودگاه اهواز با توجه به این شرایط موجود آب و هوایی در کلانشهر اهواز و فرودگاه این شهر، 4 پرواز باطل اعلام شده و 3 پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

پرواز ورودی هواپیمایی وارش از مبدا تهران با شماره 5852، پرواز خروجی هواپیمایی وارش به مقصد تهران با شماره 5853، پرواز خروجی هواپیمایی آتا با شماره 5636 به مقصد تهران و پرواز ورودی شماره 5635 هواپیمایی آتا از مبدا تهران باطل شده است.

همچنین پرواز خروجی هواپیمایی سپهران با شماره 4305 به مقصد تهران و پروازهای ورودی هواپیمایی سپهران با شماره 4304 از مبدا تهران و هواپیمایی کارون با شماره 2670 از مبدا شیراز تا اطلاع ثانوی با تاخیر همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو 4 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه/ انجام 3 پرواز با تاخیر

لغو 4 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه/ انجام 3 پرواز با تاخیر