مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02سياسي

ظرفیت های مغفول مانده در جنگ اقتصادی و شناختی


در جنگ اقتصادی و شناختی ضرورت دارد که ارتباط با صاحبان اندیشه های اصیل و ناب افزایش یابد و به صاحبان اندیشه های سازنده و بکر فرصت و امکان مناسب داده شود.

- خبرگزاری فارس از قم، عابدین مومنی*: با نگاهی به تاریخ انبیاء به روشنی می توان دریافت که هیچ یک از پیامبران الهی در مسیری هموار به انجام وظیفه قیام نکردند، بلکه در راه ادای تکلیف الهی با ناهمواری های بی شمار و موانعی عظیم روبرو گشته و دشواری های سهمگین و مصائبی هولناک را به جان خریدند و از بذل تمامی داشته ها و دارایی و حتی جان خویشتن و عزیزان شان دریغ نورزیدند.

در این بین بی گمان دشمنی های ملوک و سلاطین، ثروتمندان و قلدران از بزرگترین موانع فعالیت های انبیاء و نیل ایشان به اهداف الهی شان بود و شکی نمی توان روا داشت که بخش مهمی از اقبال عمومی به انبیاء در واکنش به عداوت ها و ستم های صاحبان زر و زور و تزویر بوده است.

بدون تردید جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف انبیاء پدید آمده است و بر پایه همان سنّت با موانع بزرگ و پرشماری مواجه بوده و خواهد بود.

طبیعتاً این پرسش مطرح می شود که در برابر این هجمه عظیم مشکلات و خصومت ها چه رفتاری می توان در پیش گرفت؟ پاسخ روشن است و دو گزینه بیشتر وجود ندارد: یا رفتار فعّال و یا منفعل؛ و پیش بینی نتیجه هم دشوار نیست؛ اتخاذ رفتار فعال سبب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های مغفول مانده در جنگ اقتصادی و شناختی

ظرفیت های مغفول مانده در جنگ اقتصادی و شناختی