مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02بين الملل

چارچوب هماهنگی: الکاظمی برای درخواست حمایت به سفارت آمریکا رفت وآمد دارد


یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از رفت وآمدهای نخست وزیر سابق این کشور به سفارت آمریکا در بغداد جهت درخواست حمایت خبر داد.

- یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از رفت وآمدهای نخست وزیر سابق این کشور به سفارت آمریکا در بغداد جهت درخواست حمایت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبار عوده المعموری، از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در گفت وگویی با سایت بغداد الیوم اظهار کرد: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق هنوز به ساختمان سفارت آمریکا در بغداد می رود و از این سفارتخانه درخواست حمایت می کند، به ویژه که تخلف های مالی و اداری متعددی رصد و گزارش شده اند که طبق نتایج اولیه تحقیقات در کنار سایر پرونده های مربوط به امنیت ملی عراق خیلی زود دامن او را خواهند گرفت.

این رهبر چارچوب هماهنگی عراق در ادامه باتاکید بر اینکه آینده سیاسی الکاظمی به پایان رسیده و در میان افکار عمومی به یک مهره سوخته تبدیل شده، گفت: الکاظمی در حال حاضر بین عراق، لبنان و امارات در رفت وآمد است، و اکنون امارات محتمل ترین گزینه برای کوچ و زندگی در آن پس از بازنشستگی است.

المعموری افزود: سال 2023 با غافلگیری های بزرگی همراه خواهد بود به ویژه که تحقیقات درباره تخلفات کابینه الکاظمی به حقایق مهمی رسیده و خیلی زود محکومیت این کابینه در بسیاری از پرونده های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب هماهنگی: الکاظمی برای درخواست حمایت به سفارت آمریکا رفت وآمد دارد

چارچوب هماهنگی: الکاظمی برای درخواست حمایت به سفارت آمریکا رفت وآمد دارد