مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:402023-01-02سياسي

سردار اشتری: ایران اسلامی «حرم» است؛ تا پای جان دفاع می کنیم


به فرموده شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی حرم است از این رو بایستی با در راس قراردادن مکتب حاج قاسم از این حرم تا پای جان حفاظت و حراست کنیم.

- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به فرموده شهید والامقام سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" ایران اسلامی حرم است از این رو بایستی با در راس قراردادن مکتب حاج قاسم از این حرم تا پای جان حفاظت و حراست کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اشتری در آیین نکوداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اهمیت برگزاری این مراسم باشکوه اشاره کرد و ادامه داد: امروز مراسمی که به یاد حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام برگزار شد، روز پربرکتی برای مجموعه انتظامی کشور نیز هست؛ هر زمان که به یاد شهدا باشیم و با برگزاری این قبیل مراسم یاد شهدا را زنده نگه داریم در اصل از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان گرانقدر و انقلاب اسلامی پاسداری کرده ایم.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره عالم ربانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی و روز بصیرت به بیان چند خاطره از شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: این شهید والامقام و معزز توجه ویژه ای به مجموعه انتظامی کشور و کارکنان داشتند به طوری که ایشان در سخنان خود بیان می کردند که همه ما مدیون زحمات شبانه روزی همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: ایران اسلامی «حرم» است؛ تا پای جان دفاع می کنیم

سردار اشتری: ایران اسلامی «حرم» است؛ تا پای جان دفاع می کنیم