مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:402023-01-02سياسي

نیکزاد:سازمان برنامه و بودجه، بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر را تمام و کمال بپردازد


چرا نباید پولی را که ستاد مبارزه با مواد مخدر خودش به دست می آورد 100 درصد در اختیار خودش قرار بگیرد؛ ما می توانیم بر روی هزینه کرد این مبلغ نظارت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار  آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه هوشمند و دانش بنیان با مواد مخدر در عرصه های ملی، منطقه ای و بین الملل در ستاد مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: ما باید خونخواه شهدای مبارزه با مواد مخدر و به ویژه شهدای کشور باشیم، یکی از مقام های اروپایی این قاره را به باغ و سایر مناطق دنیا را به جنگل تشبیه کرده است، این ها باید بدانند که این تفکر  نتیجه چهار هزار شهید ما در جهت از بین بردن مواد مخدر و شهدایی که در راه مبارزه با داعش جهان تقسیم کرده ایم.

اگر شهدای عزیزمان نبودند باغی در اروپا وجود نداشت.

  وی ادامه داد:  آمریکا که با نوید آزادی و نوید دموکراسی در کشورها حضور پیدا می کند بعد از حدود 20 سال اشغال افغانستان، شاهد تولید گسترده مواد مخدر در این کشور هستیم.

  نیکزاد ادامه داد: ما با تقدیم شهدا و جانبازانی در عرصه مبارزه با مواد مخدر، برای زنده ماندن انسانیت در جهان تلاش می کنیم و جوامع جهانی باید هزینه های این اقدامات را بپردازند و اگر ما اقدامی در این بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد:سازمان برنامه و بودجه، بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر را تمام و کمال بپردازد

نیکزاد:سازمان برنامه و بودجه، بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر را تمام و کمال بپردازد