مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:302023-01-02اقتصادي

مصمم به حمایت جدی از سرمایه گذاری در استان هستیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصمم به حمایت جدی از سرمایه گذاری در این استان هستیم.

- کیامرث حاجی زاده در کارگروه امور زیربنایی با بیان این که کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه نیاز به حضور سرمایه گذاران دارد، افزود: همه مدیران استان با همت مضاعف تلاش کنند تا موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته شود.

وی با بیان اینکه مصمم به حمایت جدی از سرمایه گذاری در استان هستیم، اظهار کرد: البته نباید در این زمینه عفلت کنیم و همانطور که حرکت جدی برای مقابله با زمین خواری خصوصاً در طرح های گردشگری شروع کردیم.

حاجی زاده با بیان اینکه به بهانه سرمایه گذاری با زمین خواری به شدت برخورد می شود تاکید کرد: در حوزه جهاد کشاورزی نیز طرح های واگذار شده را بررسی می کنیم تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه طرح های واگذار شده در حوزه صنعت و معدن را هم بررسی می کنیم گفت: صنعت و معدن طرح هایی که طی چند سال اخیر واگذار کرده را ارائه دهد تا در این کارگروه بررسی شود چه تعداد به سرانجام رسیده اند.

وی با بیان اینکه طرح هایی که خلاف قانون هستند نباید در کارگروه امور زیربنایی ارائه شود گفت: از سال 98 به بعد واگذاری زمین برای اجرای طرح های آغل دامی ممنوع شده بنابراین جهاد کشاورزی به عنوان متولی و راه و شهرسازی به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصمم به حمایت جدی از سرمایه گذاری در استان هستیم

مصمم به حمایت جدی از سرمایه گذاری در استان هستیم