مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:252023-01-02اجتماعي

بایدها و نبایدهای پروژه احیای جمعیت درنا/ وجود ریسک بالا در احیای درنای سیبری


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: بایدها و نبایدهای پروژه احیای جمعیت درنا را درنظر گرفتیم ولی این پروژه ریسک بالایی دارد موضوع مهم اینکه همین تلاش و اهتمام در راستای حفظ تنوع زیستی گامی مهم و البته در نوع خود ارزشمند است.

- عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره پروژه درنای سیبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در راستای انجام این پروژه تمهیدات لازم از جمله مکان برای تغذیه این گونه پرنده انجام شده و بخش پایانی کارها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بخش پایانی کار پیگیری مسائل حقوقی و بین المللی است که پیگیری ها از سوی سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است، افزود: در این زمینه یک سری مجوزهایی باید گرفته شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: همچنین از طریق سازمان، پیگیر مجوزها و پروتکل های لازم از سوی مجامع بین المللی هستیم.

کاویان با اعلام اینکه این اقدام حرکت خوبی در راستای حفظ و تنوع زیستی است، بیان کرد: درنا پرنده ای است که سال ها سال به صورت انفرادی به استان مازندران مهاجرت می کند و این مهم با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست و نهادهای بین المللی درحال انجام است تا به دنبال تامین جفت برای این گونه در خطر انقراض باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای پروژه احیای جمعیت درنا/ وجود ریسک بالا در احیای درنای سیبری

بایدها و نبایدهای پروژه احیای جمعیت درنا/ وجود ریسک بالا در احیای درنای سیبری