مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:002023-01-02اقتصادي

خلاقیت اولویت صدور مجوز دفاتر خدمات گردشگری در کردستان است


معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: اتخاذ رویکرد تحولی و ایده و خلاقیت جدید در اولویت صدور مجوز برای راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان کردستان است.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: اتخاذ رویکرد تحولی و ایده و خلاقیت جدید در اولویت صدور مجوز برای راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان کردستان است.

آرمان وطن دوست، امروز در نشست کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان مرجع تصمیم گیری در خصوص مسائلی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو مجوز فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی، نقش مهم و تعیین کننده ای در توسعه صنعت گردشگری استان دارند، افزود: تأسیسات گردشگری کردستان ازجمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان بیان کرد: استان کردستان از نظر پزشکی و تجهیزات بیمارستانی و نیروی انسانی متخصص و همچنین ظرفیت دانشگاهی دارای سطح بالایی است که می تواند در خدمت صنعت گردشگری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت اولویت صدور مجوز دفاتر خدمات گردشگری در کردستان است

خلاقیت اولویت صدور مجوز دفاتر خدمات گردشگری در کردستان است