مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 00:452023-01-01فرهنگي

سازنده «هوشیار و بیدار» این روزها چه می کند؟


محمد اوزی که این روزها تهیه کنندگی و اجرای برنامه رادیویی «صبامک» را عهده دار است، در دهه 60 برنامه «هوشیار و بیدار» را با همراهی صادق عبداللهی و بازی علیرضا خمسه و محسن یوسف بیک هر جمعه روی آنتن می برد.

- محمد اوزی که این روزها تهیه کنندگی و اجرای برنامه رادیویی صبامک را عهده دار است، در دهه 60 برنامه هوشیار و بیدار را با همراهی صادق عبداللهی و بازی علیرضا خمسه و محسن یوسف بیک هر جمعه روی آنتن می برد.

او کارش را با نویسندگی در برنامه باسابقه صبح جمعه با شما آغاز کرده بود.

اوزی اما این روزها فقط در رادیو مشغول است و درباره صبامک چنین اعلام می کند: این برنامه قدیمی در فصل جدید بعد از وقفه ای سه ماهه با طرحی نو و حضور هنرمندان پیشکسوت طناز رادیو به آنتن صبا برمی گردد.

این تهیه کننده و مجری رادیو در گفت وگویی با ایسنا ابتدا در معرفی خودش چنین توضیح می دهد: از کودکی به هنر و طنز علاقه مند بودم و همیشه شخصیت شوخ طبعی داشتم.

از دوران نوجوانی در مدرسه تئاتر کمدی بازی می کردم و کارم را با نویسندگی صبح جمعه با شما در رادیو آغاز کردم و به عنوان کارمند شبکه اول سیما استخدام سازمان صداوسیما شدم.

وی ادامه داد: در تلویزیون کار نویسندگی و کارگردانی برنامه های طنز را انجام می دادم و اولین نمایش طنز با عنوان حدس بزن را در شبکه اول سیما تولید کردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازنده «هوشیار و بیدار» این روزها چه می کند؟

سازنده «هوشیار و بیدار» این روزها چه می کند؟