مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 00:152023-01-01سياسي

زاکانی: ریشه عسرت در بی توجهی به منزلت مردم، نخبگان و قانون است


شهردار تهران با بیان اینکه راه مقابله با دشمنی و عداوت شکل گرفته این است که قوی شویم، گفت: راه قوی شدن تبعیت از رهبری، خدمت به مردم و مشارکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت هفته بصیرت و یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط ماه های اخیر نشان از تبی در جامعه دارد که از عفونتی حکایت می کند.

در کنار آن راه مقابله با دشمنی و عداوت شکل گرفته این است که قوی شویم و دشمن را به حال خود وا نگذاریم و او را مشغول کنیم و راه قوی شدن تبعیت از رهبری و خدمت به مردم است.

  وی با بیان اینکه باید با جهاد تبیین و روشنگری در مسیر غفلت زدایی حرکت کنیم، افزود: در بخش مقابله با عسرت و حل مشکلات مردم نیز با نوکری مردم از زاویه نگاه حاج قاسم که منت می کشید تا نوکری کند، مانند کسانی که در مسیر اربعین منت می کشند تا به زائران کربلا خدمت کنند ، باید پیش برویم.

  زاکانی با اشاره به اینکه با خدمت و پیشرفت نسبتی با عمل و قوی شدن ما برقرار می شود، گفت: در بحث پیشرفت اگر مسیر علمی در مدار درست قرار بگیرد ما را به قله های افتخار می رساند.

وی ادامه داد: نظام تربیتی ما آن بایستگی و شایستگی لازم را ندارد و باید در مختصات درست خود بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: ریشه عسرت در بی توجهی به منزلت مردم، نخبگان و قانون است

زاکانی: ریشه عسرت در بی توجهی به منزلت مردم، نخبگان و قانون است