مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 23:002023-01-01سياسي

خطر بزرگ بیخ گوش ایران/ تغییر الگوی کشت مواد مخدر در افغانستان از تریاک به شیشه


معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: الگوی کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان تغییر کرده و از کشت سنتی و تولید تریاک به تولید شیشه رسیده که بسیار خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان هرمزگان، با حضور دکتر علیرضا نبی رییس هیات مدیره مجمع یاریگران زندگی کشور، جمال لو معاون کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری هرمزگان، دکتر قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و خیرین برگزار شد.

دکتر نبی رییس هیات مدیره مجمع یاری گران زندگی کشور در این نشست اظهارداشت: خیلی وقت است با عزیزانی کار می کنم که غیر از خدا هیچ کسی را ندارند و از همین بچه هایی که علی الظاهر طردشده هستند حاجت های بسیاری دارند و خداوند متعال را در بین این افراد دیده ام.

وی افزود: من خیلی آدم خوشبختی هستم؛ صبح که از خواب بیدار می شوم گوشی ام پر از حواله هایی است که درخواست بندگانش است و این نشان می دهد من نشان دهنده این است که من زنده ام و تاثیرگذار هستم و خداوند مرا می بیند، ما انسان ها اگر خدمت نکنیم می میریم حتی اگر قلب مان کار کند و شش هایمان پر از اکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بزرگ بیخ گوش ایران/ تغییر الگوی کشت مواد مخدر در افغانستان از تریاک به شیشه

خطر بزرگ بیخ گوش ایران/ تغییر الگوی کشت مواد مخدر در افغانستان از تریاک به شیشه