مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 22:002023-01-01سياسي

مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح در بیرجند برگزار شد


مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی با حضور جمعی از مسئولان استانی و مردم در مسجدالحسین(ع) جوادیه بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد حسین راجی از اساتید حوزه و دانشگاه و نویسنده کتاب سعود چهل ساله امشب (11 دی) در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی با بیان اینکه عمل به موقع و زمان شناسی از ویژگی های بزرگان دین از جمله آیت الله مصباح است، گفت: بسیاری از خواص موقعیت زمانه خود را درست تشخیص ندادند و امام زمان خود را تنها گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که عاشوراییان را کربلایی کرد، تنها نمازشان نبود بلکه بصیرت و عمل به موقع در اطاعت از امام زمانشان بود، اظهارداشت: حضرت آیت الله مصباح یک زمان شناس با بصیرت بود که نقش روشنگری و حضور شخصی ایشان در جبهه انقلاب و عمل بهنگام به وظایف از ویژگی های بازر ایشان است.

این استاد دانشگاه گفت: اوج زمانشاسی ایشان در دهه هفتاد بود، آن زمان که همه جمع شدند تا اثری از اسلام نماند و با ظاهر روشن اندیشانه می خواستند به اسلام ضربه بزنند، آیت الله مصباح عَلَم دفاع از ولایت و اسلام را برداشت و با وجود توهین روزنامه های زنجیره ای به ایشان، اما یک تنه مقابل این فتنه ها ایستاد، جریان غرب گرا و روزنامه های زنجیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح در بیرجند برگزار شد

مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح در بیرجند برگزار شد