مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:302023-01-01سياسي

جفای بزرگ جریان های انحرافی در حق آیت الله مصباح یزدی


حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی گفت: آیت الله مصباح یزدی با توجه به اهمیتی که به علوم انسانی می داد بیشترین فرصت خود را در این راه گذاشت و جفای بزرگی که جریان های انحرافی در حق آیت الله مصباح یزدی مرتکب شدند این بود که نگذاشتند شخصیت و منزلت او به جامعه .

- ایسنا/قم حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی گفت: آیت الله مصباح یزدی با توجه به اهمیتی که به علوم انسانی می داد بیشترین فرصت خود را در این راه گذاشت و جفای بزرگی که جریان های انحرافی در حق آیت الله مصباح یزدی مرتکب شدند این بود که نگذاشتند شخصیت و منزلت او به جامعه دانشجویی و برخی از افراد جامعه شناسانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی امروز یازدهم دی ماه در دومین روز از دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با عنوان استادفکر که در سالن همایش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه پیدا کرد اظهار داشت: مناسبت های دی ماه، ایام الله هایی هستند که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و برای همه درس آموز می باشند و یکی از این ایام ، ارتحال آیت الله مصباح یزدی است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم در ادامه افزود: بهترین و مناسب ترین آیه ای که درباره شخصیت و توصیف آیت الله مصباح یزدی می توان به آن اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جفای بزرگ جریان های انحرافی در حق آیت الله مصباح یزدی

جفای بزرگ جریان های انحرافی در حق آیت الله مصباح یزدی