مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:102023-01-01سياسي

تفکر سردار سلیمانی را به آیندگان منتقل کنیم/ حاج قاسم جمهوری اسلامی را حرم می دانست


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدا در مقام تقرب الهی قرار دارند و آنچه امروز ما نیاز داریم این است که قدردانی خود را نشان داده و تفکر سردار سلیمانی را به آیندگان منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امشب در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی با گرامیداشت یاد این بزرگمرد مجاهد اظهار کرد: امام حسین(ع) به نخبگان فرمودند؛ اگر ظالمان در زمین حاکم پیدا کردند به دلیل آن است که مسلمین از شهادت می ترسند و این یعنی اینکه ملتی می تواند در مقابل استکبار بایستد که اهل شهادت باشد.

وی با اشاره به سخنرانی سردار سلیمانی در سال 97 در حسینیه امام خمینی(ره) همدان گفت: این سخنرانی و پاسخ دندان شکن به آمریکا در تارک تاریخ این مملکت نشست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: شهدا در مقام تقرب الهی قرار دارند و آنچه امروز ما نیاز داریم این است که قدردانی خود را نشان داده و تفکر حاج قاسم را به آیندگان منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: باید اندیشه ها، موضع گیری ها، مردمداری ها و نوع تعامل سردار با مسئولان را بیاموزیم و گفتمان فکری او را در جامعه پیاده کنیم.

شعبانی با بیان اینکه وظیفه ما قدردانی از قهرمانان ملی و دینی این کشور است اما باید دید من و شما کجا ایستادیم اظهار کرد: شهید سلیمانی از خود و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر سردار سلیمانی را به آیندگان منتقل کنیم/ حاج قاسم جمهوری اسلامی را حرم می دانست

تفکر سردار سلیمانی را به آیندگان منتقل کنیم/ حاج قاسم جمهوری اسلامی را حرم می دانست