مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:002023-01-01سياسي

مردم پل دختر 2 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند


مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد پل دختر گفت: بیش از 2 میلیارد تومان زکات در سطح این شهرستان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام حسین علی عالی پور امروز در جلسه شورای زکات شهرستان پل دختر در تشریح این خبر اظهار کرد: یک میلیارد و 800 میلیون تومان از این مبلغ مربوط به شورای زکات است که با کمک مراکز نیکوکاری شهرستان به بیش از 2 میلیارد تومان می رسد.

وی افزود: شورای زکات در 2 بخش پروژه ها و جمع آوری فعالیت می کند که بخشی از آن صرف اجرای پروژه ها و بخش دیگر بین فقرا و نیازمندان توزیع می شود.

مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد پل دختر گفت: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان از سوی شورای زکات شهرستان جمع آوری شده است.

وی افزود: شهرستان پل دختر در 6 ماه نخست سال در زمینه جمع آوری زکات در استان مقام اول و تا کنون در حوزه نقدینگی چهارمین شهرستان استان لرستان است.

 عالی پور به اهمیت والای فریضه زکات که به طور مکرر در قرآن و در کنار نماز از آن یادشده اشاره کرد و یادآورشد: خداوند به بعد تزکیه ای و تربیتی و نیز مادی زکات توجه کرده که این موضوع بسیار مهمی است و بخشی از تربیت در چهره زکات خود را نشان داده که ترویج پرداخت این واجب الهی نیازمند تبلیغ و کار فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پل دختر 2 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

مردم پل دختر 2 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند