مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:302023-01-01حوادث

کشف 38 کیسه آرد قاچاق فاقد مجوز در سمنان/ یک نفر دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 38 کیسه آرد قاچاق و فاقد مجوز در یکی از محلات شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی غروب یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی گزارش های عمومی مبنی بر مورد مشکوک جا به جایی آرد از یک محله شهر سمنان موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: این گزارش حاکی از انتقال مقدار قابل توجهی آرد خارج از شبکه در یکی از محلات جنوب شهر سمنان بود.

وی بابیان اینکه مأموران همراه نماینده ای از اداره جهاد کشاورزی سمنان به مکان مذکور اعزام شدند، افزود: بررسی ها نشان داد که 38 کیسه آرد قاچاق و فاقد مجوز در حال جا به جایی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و 520 کیلو آرد کشفی ضبط شدند، ابراز داشت: در این راستا یک نفر نیز دستگیر و برای ادامه سیر پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

حسنی اضافه کرد: مبارزه با انواع مصادیق قاچاق کالا یکی رویکردهای اقدامات مهم پلیس به شمار می رود لذا مقتدرانه برای حفظ اموال عموم با تمام قوا مقابله با آن را در دستور کار دارد لذا از شهروندان نیز درخواست داریم به محض مشاهده موارد مشکوک، به پلیس اطلاع دهند تا موضوع بررسی و رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 کیسه آرد قاچاق فاقد مجوز در سمنان/ یک نفر دستگیر شد

کشف 38 کیسه آرد قاچاق فاقد مجوز در سمنان/ یک نفر دستگیر شد