مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:102023-01-01ورزشي

راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با پیگیری های استاندار و دستور وزیر آموزش و پرورش اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده بعد از ظهر یکشنبه در نشست جهاد تبیین استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان محدر تبیین هستند، ابراز کرد: با پیگیری های استاندار و دستور وزیر آموزش و پرورش اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام می شود که تأثیر مثبت بسیار بیشتری بر روی خصوصیات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ای دانش آموزان افزایش یابد، افزود: مهارت زندگی جز اولویت ها و ضرورت های جامعه هستند که آموزش آن برای همه افراد از جمله کارکنان دولت انجام پذیرد همچنین در طول فعالیت دولت سیزدهم اتفاقات مناسبی در حوزه مبلغان دینی و استفاده از ظرفیت های آنان انجام شده است.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: یکی از روش های مناسب و مؤثر جهاد تبیین سوق دادن برنامه های فرهنگی دانش آموزی به مساجد و محلات است که باعث ایجاد امید و همچنین بستر مناسب برای کشف استعداد در حوزه های مختلف بین دانش آموزان می شود.

ریواده با بیان اینکه باید نیازها و استعدادهای دانش آموزان در حوزه های مختلف مانند علمی، فناوری، ورزشی و همچنین نشاط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می شود

راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می شود