مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:552023-01-01اقتصادي

گاز 13 اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد


مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر رصد دقیق نحوه مصرف گاز طبیعی در ادارات و موسسات دولتی استان گفت: جریان گاز 13 اداره دولتی که نسبت به رعایت بخشنامه مدیریت مصرف بی تفاوت بودند قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فرشید دشتی مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه جریان گاز 13 اداره دولتی که نسبت به رعایت بخشنامه مدیریت مصرف بی تفاوت بودند قطع شد، اظهار کرد: مطابق مصوبات هیات وزیران و دستورالعمل ابلاغی از استانداری خراسان رضوی، کلیه دستگاه های اجرایی، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی استان موظف به رعایت دما رفاه (21-18 درجه سانتیگراد) و خاموشی تجهیزات گرمایشی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: تیم های پایش زمستانی شرکت گاز خراسان رضوی از نیمه آذرماه امسال تاکنونی 14 هزار اداره دولتی را پایش و رصد کرده و در همین مدت 380 اخطار قطع و 13 مورد قطع گاز را انجام داده است.

مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی هدف از اجرای این طرح را کمک به پایداری جریان گاز طبیعی عنوان کرد و گفت: رعایت دمای 18 درجه در راهروها و 18 تا 21 درجه در اتاق ها، فعال کردن تاسیسات گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، استفاده از دستگاه های گازسوز استاندارد با برچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 13 اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

گاز 13 اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد