مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:502023-01-01سياسي

مدیران همدانی به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان گفت: مدیران باید به اقامه نماز اول وقت توجه داشته باشند چراکه توجه به برپایی نماز جماعت در ارزیابی عملکرد دستگاه ها لحاظ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا میرصفدری یکشنبه در دوره آموزشی بارگذاری مستندات در سامانه سجاده با حضور کارشناسان و دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، بیان کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی قوت و ضعف دستگاه ها و همچنین ارتقا عملکرد می شود.

وی افزود: متولیان امور و مدیران باید به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند چراکه توجه به برپایی نماز جماعت در ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان لحاظ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، بیان کرد: گسترش و تعمیق فرهنگ نورانی نماز در دستگاه های اجرایی یک وظیفه همگانی است و لازمه ی این امر، تعامل و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی در این راستا است.

وی اظهار کرد: اهتمام ستاد اقامه نماز استان در فرآیند ارزیابی عملکرد، دقت نظر در امتیازدهی بوده است تا این امر به صورت منصفانه برای تمامی دستگاه ها صورت پذیرد و بازخوردهای اصلاحی مؤثری برای بهبود کیفیت ارائه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران همدانی به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند

مدیران همدانی به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند