مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:502023-01-01سياسي

نذر نان مردم استان مرکزی به یاد حاج قاسم


مردم استان مرکزی در حرکتی خودجوش و مردمی با راه اندازی پویش مردمی نذر نان به یاد حاج قاسم یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، استان مرکزی در آستانه 13 دیماه سالروز شهادت سردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حرکت های خودجوش و مردمی برای بزرگداشت یاد و خاطره این فرمانده بزرگ و نام آشنای جبهه مقاومت است.

این درحالیست که چند روز مانده تا سالروز شهادت سردارشهید سلیمانی مردم استان مرکزی در شهرهای مختلف استان مرکزی با نذر نان و تقبل مالی توزیع نان رایگان در مناطق مختلف شهری و روستایی یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشته اند.

نذر نان در شهرهای استان مرکزی محدود به یک نقطه نبوده و در هرشهر مناطق مختلف نانوایی های مختلفی با هزینه های مردمی و نصب تراکت های ساده ودرعین حال سرشار از عشق حاج قاسم و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم مشغول پخت و توزیع نان در استان مرکزی هستند.

در شهر اراک نیز حدود بیش از 10 نقطه مختلف شهری از مناطق مرکزی شهر اراک تا حاشیه شهر با مشارکت و هزینه خیران و مردم استان درحال پخت و توزیع نان رایگان هستند.

در خمین و زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همزمان با این ایام و در کنار شهر اراک پیش قراول اجرای این کار مردمی و توزیع نان رایگان در 3 نقطه مختلف شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر نان مردم استان مرکزی به یاد حاج قاسم

نذر نان مردم استان مرکزی به یاد حاج قاسم