مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:402023-01-01سياسي

جهاد تبیین وظیفه امروز همه انقلابیون است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه اصلی و اساسی همه ما عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین است و همه ما می بایست جهاد تبیین را جدی بگیریم و این امر می تواند امری اساسی در راستای جلوگیری از فتنه ها و اغتشاشات بزرگ شود.

- حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر یکشنبه 11 دی ماه در مسجد جامع شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: این که فتنه گاهی در یک جهتی موفق می شود که عده ای را همراه خود کند به خاطر این است که دشمن قبل از اینکه خودی یک خبری و موضوعی را منتشر کنند، دشمن آن را منتشر می کند و با ابزارهای مختلف و ترفندهای گوناگون باعث می شوند که در کشور آشوب ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در راستای اطلاع درست و دقیق به مردم می بایست حرکت های از سوی امت حزب الهی و انقلابی صورت بگیرد که مشکلات از لحاظ آشوب و اغتشاش ایجاد نشود.

وی افزود: قبل از آنکه دشمن به یک موضوع اشاره کند، ما باید به درستی برای مردم تفسیر و تعریف کنیم تا دشمن واقعیت ها را تحریف نکند چرا که دشمن به دنبال کوچک ترین سوژه برای بزرگ نمایی است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی و اساسی همه ما عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین است، همه ما می بایست جهاد تبیین را جدی بگیریم و این امر می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین وظیفه امروز همه انقلابیون است

جهاد تبیین وظیفه امروز همه انقلابیون است