مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:252023-01-01سياسي

هر لحظه امکان از سرگیری درگیری ها در یمن وجود دارد


رییس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه آتش بس در این کشور بسیار شکننده است و هر لحظه امکان از سرگیری درگیری ها وجود دارد، تاکید کرد که نیروهای یمنی کاملا آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه آتش بس در این کشور بسیار شکننده است و هر لحظه امکان از سرگیری درگیری ها وجود دارد، تاکید کرد که نیروهای یمنی کاملا آماده هستند.

وی افزود: مسئولیت ملی ایجاب می کند که ما در مقابله با متجاوز متحد باشیم و ما از مسئولان همه استان ها و علما می خواهیم که برای ثابت داخلی و تقویت اتحاد و همبستگی اجتماعی تلاش کنند.

این مقام یمنی ادامه داد: دشمن در کشاندن جنگ به استان های مرکزی ناکام ماند و ما از ساکنان استان های إب، تعز، ذمار، ضالع و لحج به خاطر ایفای نقش در مقابله با متجاوزان و حمایت از نیروهای یمنی قدردانی می کنیم، البته نباید غافل شد که دشمن به دنبال سوء استفاده از شرایط حاکم است.

لازم به ذکر است که عربستان از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر لحظه امکان از سرگیری درگیری ها در یمن وجود دارد

هر لحظه امکان از سرگیری درگیری ها در یمن وجود دارد