مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:202023-01-01سياسي

آغاز دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان اردبیل و محورهای مواصلاتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی بعدازظهر یکشنبه بازدید از پایانه مسافری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور دومین طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان اردبیل در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این طرح را نظارت ویژه در کنترل تأخیر در مبدا حرکت و شروع سفرهای اتوبوس در پایانه های مسافری عمومی و اختصاصی اعلام و خاطرنشان کرد: این طرح براساس ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از 10 الی 16 دی ماه در استان اردبیل در حال اجراست.

بازدید از پایانه مسافری شهرستان پارس آباد با اشاره به حساسیت ویژه اداره کل راهداری استان در حذف تأخیر در شروع سفر و یا جلوگیری از مسافرگیری در خارج از پایانه، از تشکیل اکیپی متشکل از نمایندگان این اداره کل، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل و راهور خبر داد.

وثوقی تصریح کرد: به دلیل نارضایتی مسافران در توقف در ابتدای سفر و یا در حین سفر و نادیده گرفتن حقوق مسافران این طرح با حساسیت ویژه اجرا می شود تا مسافران در زمان مناسب به سفر خود ادامه داده و در زمان برنامه ریزی شده به مقصد برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر در اردبیل

آغاز دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر در اردبیل