مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:102023-01-01سياسي

شیراز، میزبان همایش ملی زکات


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به برگزاری همایش ملی زکات در شیراز گفت: امیدواریم نتایج خوبی از این همایش برای برنامه ریزان در سطح کشوری حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در جلسه شورای زکات گفت: در حوزه زکات وضعیت فارس به گونه ای است که در سطح ملی مطلوب طلقی می شود؛ از این رو از عواملی که در این حوزه فعالیت می کنند، تقدیر می کنم.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ترویج زکات و برگزاری همایش هایی در این خصوص تاکید بسیاری کرده اند؛ افزود: در همین راستا در پنجشنبه پیش رو همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات با حضور مسئولین مرتبط کشوری و استانی در شیراز برگزار می شود که امید است نتایج خوبی از این همایش برای برنامه ریزان در سطح کشوری حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: استان فارس در چند دوره متوالی به واسطه دیانت مردمانش و پایبندی این مردم شریف به مسائل شرعی در باب زکات جزء استان های اول کشور بوده است.

امام جمعه شیراز در ادامه اضافه کرد: برگزاری شورای عالی زکات کشور در شیراز می تواند مقدمه ای در پیشبرد فریضه الهی زکات باشد و امیدواریم همانگونه که به گفته مقام معظم رهبری فارس در قله است؛ مردمانش در قله دینداری و دین ورزی بدرخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز، میزبان همایش ملی زکات

شیراز، میزبان همایش ملی زکات