مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:052023-01-01پزشكي

9 پزشک فوق تخصص جدید به جنوب غرب خوزستان افزوده شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن 9 پزشک فوق متخصص و 49 پزشک متخصص برای خدمات رسانی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد محمدی ظهر امروز یکشنبه در آیین استقبال از پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید دانشگاه علوم پزشکی آبادان که در محل آمفی تئاتر بیمارستان علوی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با زحمات همکاران بنده در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مجموعه دانشگاه 49 پزشک متخصص و 9 فوق تخصص جدید کار خود را در جنوب غرب خوزستان آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین 9 پزشک متخصص از تعداد یادشده کار خود را در اروندکنار دنبال می کنند، گفت: بقیه پزشکان نیز بر حسب نیاز بین شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان تقسیم می شوند تا خدمات درمانی در این مناطق بیشتر و بهتر شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: پزشکان فوق تخصص جدید این منطقه در رشته های نفرولوژی، نوزادان، خون و سرطان، گوارش بالغان، گوارش نوزادان، ریه، آسم و آلرژی، غدد و جراحی پلاستیک هستند.

وی گفت: این پزشکان جدید طرح 24 ماهه خود را در دانشگاه علوم پزشکی آبادان سپری خواهند کرد و امیدوار هستیم تا بعد از آن نیز شرایطی را برای ماندگاری آنها در این منطقه مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پزشک فوق تخصص جدید به جنوب غرب خوزستان افزوده شد

9 پزشک فوق تخصص جدید به جنوب غرب خوزستان افزوده شد