مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:502023-01-01سياسي

افزایش آستانه تحمل و کاهش آسیب دیدگی یگان ویژه در حوادث اخیر


عملکرد مطلوب و هوشمندانه یگان های ویژه فراجا در حوادث اخیر تاثیر مهمی در معرفی چهره واقعی پلیس برای مردم داشت و جایگاه و ارزش یگان ویژه را در سطح کشور و اذهان و باور مردم و مسئولان بیش از پیش محکم تر کرد.

- فرمانده یگان های ویژه فراجا گفت: عملکرد مطلوب و هوشمندانه یگان های ویژه فراجا در حوادث اخیر تاثیر مهمی در معرفی چهره واقعی پلیس برای مردم داشت و جایگاه و ارزش یگان ویژه را در سطح کشور و اذهان و باور مردم و مسئولان بیش از پیش محکم تر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی گفت: امروز، روز کار و تلاش جهادی است و برای شتاب دادن به مسیر بالندگی، اقتدار کشور و نظام باید همه پیرو ولی فقیه باشیم.

در یگان های ویژه حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی در انجام مأموریت ها با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی و ولایت پذیری صورت می پذیرد که نتیجه این اقدامات مفید و موثر، حفظ و ارتقای نظم و امنیت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه فراجا و به خصوص یگان های ویژه باید با ارتقای تجهیزات نوین و بومی و نیز با استفاده از تکنیک های به روز، مسیر پیشرفت را طی کند ،، افزود: پلیس با رویکرد هوشمندسازی اقدامات مطلوبی را در راستای انجام مطلوب ماموریت های خود انجام داده است که می توان به استفاده از تاکتیک ها و تکنیک های به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آستانه تحمل و کاهش آسیب دیدگی یگان ویژه در حوادث اخیر

افزایش آستانه تحمل و کاهش آسیب دیدگی یگان ویژه در حوادث اخیر