مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:502023-01-01اجتماعي

اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از اجرای دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی بعدازظهر امروز در بازدید از پایانه مسافری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان اردبیل در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح نظارت ویژه در کنترل تاخیر در مبدا حرکت و شروع سفرهای اتوبوس در پایانه های مسافری عمومی و اختصاصی است، افزود: طرح مذکور براساس ابلاغیه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از 10 الی 16 دی ماه در استان در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: بدلیل نارضایتی مسافران در توقف در ابتدای سفر و یا در حین سفر و نادیده گرفتن حقوق مسافران این طرح با حساسیت ویژه اجرا می شود تا مسافران در زمان مناسب به سفر خود ادامه داده و در زمان برنامه ریزی شده به مقصد برسند.

وی بیان کرد: 13 اکیپ نظارتی در پلیس راه، داخل ترمینال و محدوده شهر نظارت و بررسی خواهند کرد.

وثوقی جهت نظارت بر تردد ناوگان اتوبوس در طول اجرای طرح حضور کارشناسان اداره کل راهداری و اکیپ های ویژه را در جاده های استان اردبیل یادآور شد و تشریح کرد: این اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در اردبیل

اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در اردبیل