مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:202023-01-01سياسي

رییس پلیس کشور: فتنه دشمنان ناکام ماند


به فرموده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی حرم است از این رو باید با در راس قراردادن مکتب حاج قاسم از این حرم تا پای جان حفاظت و حراست کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در سالن کوثر ستاد فراجا برگزار شد، گفت: امروز در مجموعه انتظامی سراسر کشور همچنین در مراکز آموزشی فراجا همه با یاد سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرد هم آمدند؛ بحمدالله این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد و ان شاء الله همه ما از برکات آن نیز بهره مند شویم.

وی به اهمیت برگزاری این مراسم باشکوه اشاره کرد و ادامه داد: امروز مراسمی که به یاد حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام برگزار شد، روز پربرکتی برای مجموعه انتظامی کشور نیز هست؛ هر زمان که به یاد شهدا باشیم و با برگزاری این قبیل مراسم یاد شهدا را زنده نگه داریم در اصل از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان گرانقدر و انقلاب اسلامی پاسداری کرده ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور به بیان چند خاطره از شهید سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام و معزز توجه ویژه ای به مجموعه انتظامی کشور و کارکنان داشتند به طوری که ایشان در سخنان خود بیان می کردند که همه ما مدیون زحمات شبانه روزی همکاران انتظامی در راستای برقراری امنیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس کشور: فتنه دشمنان ناکام ماند

رییس پلیس کشور: فتنه دشمنان ناکام ماند