مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:102023-01-01سياسي

زندانیان فارس چشم انتظار خیرین هستند/آزادی 1700 زندانی در طرح مکتب حاج قاسم


مدیرکل زندان های استان فارس با اشاره به همراهی مطلوب نیک اندیشان در زمینه کمک به آزادی محبوسان جرائم غیرعمد و ختم پرونده ها به صلح و سازش، تاکید کرد که شمار زیادی از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در فارس همچنان چشم انتظار کمک خیرین هستند.

- زندانیان فارس چشم انتظار خیرین هستند/آزادی 1700 زندانی در طرح "مکتب حاج قاسم" ایسنا/فارس مدیرکل زندان های استان فارس با اشاره به همراهی مطلوب نیک اندیشان در زمینه کمک به آزادی محبوسان جرائم غیرعمد و ختم پرونده ها به صلح و سازش، تاکید کرد که شمار زیادی از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در فارس همچنان چشم انتظار کمک خیرین هستند.

اسحاق ابراهیمی یکشنبه 11 دی در دیدار خیرین که در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی و با حضور رییس کل دادگستری فارس، با هدف کمک به روند آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد، برگزار شد، گفت: با همکاری بسیج حقوقدانان و سپاه فجر فارس و حمایت های خیرین در قالب مکتب حاج قاسم، برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد طرح آزادسازی زندانیان را طی دو سال متوالی آغاز کردیم.

ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون بالغ بر 1700 زندانی جرائم غیرعمد، طی اجرای این طرح و با نام مبارک حاج قاسم سلیمانی از زندان های استان فارس آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان فارس چشم انتظار خیرین هستند/آزادی 1700 زندانی در طرح مکتب حاج قاسم

زندانیان فارس چشم انتظار خیرین هستند/آزادی 1700 زندانی در طرح مکتب حاج قاسم