مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:252023-01-01سياسي

توسعه باید با پیوست فرهنگی همراه باشد/ معارفه امام جمعه جدید سیرجان


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: اگر توسعه بدون توجه به پیوست فرهنگی باشد مثل توسعه غرب خواهد بود و انسانیت مورد تهاجم قرارمی گیرد و جوامع غربی اینگونه حرکت کردند که امروزه دست به هر جنایت و ناهنجاری می زنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از سیرجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در آیین معارفه امام جمعه سیرجان، شهرستان سیرجان را دارای چهره های ملی و مذهبی دانست و اظهار کرد: وجود سرداران شهید، چهره های فرهنگی بزرگ و شخصیت های مهم این شهرستان موجب شده است تا سیرجان جایگاه ممتازی داشته باشد و مردم این شهرستان نیز در طول تاریخ و سال های بعد از انقلاب در مسیر اسلام و ارزش های انقلابی گام برداشته اند.

 حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: رزمندگان سلحشور و ممتاز در دوران دفاع مقدس آوازه سیرجان را در جبهه مقاومت با شهادت شهید الله دادی جهانی کردند و لشکر 41 ثارالله نیز در سخت ترین شرایط فرماندهان و رزمندگان غیوری ازاین شهرستان داشته است و می طلبید در معرفی امام جمعه جدید این شهر هم به همه ابعاد فرهنگی و موقعیت سیرجان توجه شود.

 وی تصریح کرد: سیرجان با وجود منابع غنی خدادادی از شهرستان های مهم استان و کشور است که گام های بلندی در مباحث اقتصادی و تولید صنایع معدنی و فولاد کشور برداشته و شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه باید با پیوست فرهنگی همراه باشد/ معارفه امام جمعه جدید سیرجان

توسعه باید با پیوست فرهنگی همراه باشد/ معارفه امام جمعه جدید سیرجان