مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:252023-01-01فرهنگي

داوران پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند


پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، داوران رشته ها و بخش های مختلف خود را شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، اسامی داوران بخش ها و رشته های مختلف پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، همزمان با آغاز جلسات انتخاب و داوری آثار اعلام شد.

بر این اساس، در بخش تصویرسازی، لیدا طاهری، مهدی نوری و حسام الدین طباطبایی، در بخش کارتون و کاریکاتور، مازیار بیژنی، سید مسعود شجاعی طباطبایی و محمد حسین نیرومند و در بخش طراحی گرافیک، سید حمید شریفی آل هاشم، حمید قربان پور و مسعود نجابتی داوری آثار را برعهده خواهند داشت.

در بخش خوشنویسی، احمد عبدالرضایی، میرحیدر موسوی و علی فخاری، در بخش حجم، طاهر شیخ الحکمایی، نادر قشقایی و احمد سلیمانی و در بخش نقاشی، علی بحرینی، محمدکاظم حسنوند و محمد خزایی به ارزیابی آثار ارسالی می پردازند.

همچنین در بخش عکاسی، علی اصغر داودآبادی فراهانی، جاسم غضبانپور و ناصر محمدی، در بخش نگارگری، امیرحسین آقامیری، خشایار قاضی زاده و حسین عصمتی و در بخش ویژه قله ها، سید مسعود شجاعی طباطبایی، مسعود نجابتی و سیدعباس میرهاشمی عهده دار امر داوری خواهند بود.

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری سیدعباس میرهاشمی، بهمن ماه سال 1401 در تهران و سایر استان های کشور برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند

داوران پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند