مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:052023-01-01پزشكي

زنگ خطر پیک هشتم کرونا در مازندران به صدا درآمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش10 درصدی موارد سرپایی مبتلایان به کرونا نسبت به هفته قبل از فعالیت مجدد ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد غلامی امروز در جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش10 درصدی موارد سرپایی مبتلایان به کرونا نسبت به هفته قبل از فعالیت مجدد ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام احتمال ورود به پیک هشتم نسبت به، به صدا درآمدن زنگ خطر پیک هشتم کرونا هشدار داد و گفت: مردم باید هوشیار باشند زیرا سوش جدید بسیار مسری است.

این مسئول با بیان اینکه در موارد بستری و فوتی بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان تغییری ایجاد نشده است، اظهار کرد: بیش از 8 درصد تست PCR در هفته اول دی ماه مثبت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آمادگی مراکز درمانی برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تامین داروهای مورد نیاز خبر داد و افزود: به همه مراکز درمانی و بهداشتی اعلام شد آمادگی لازم برای پذیرش بیمار و ارائه خدمات درمانی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: تیم سیار واکسیناسیون برای ادارات یا مراکزی که 25 نفر متقاضی تزریق واکسن باشد حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پیک هشتم کرونا در مازندران به صدا درآمد

زنگ خطر پیک هشتم کرونا در مازندران به صدا درآمد