مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:002023-01-01سياسي

چالش ها در زمینه ناباروری با کمک فناوری های نوین زیستی کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان یکی از حامیان برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا است که با عنوان نگاهی جامع بر ناباروری؛ - نگاهی جامع بر ناباروری؛ از تشخیص تا تولد نوزاد سالم ؛ عنوان رویدادی است که با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری 14 تا 16 دی ماه 1401 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان یکی از حامیان برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا است که با عنوان نگاهی جامع بر ناباروری؛ از تشخیص تا تولد نوزاد سالم برگزار می شود.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از موضوعاتی است که به شکل منسجم و هدفمند در دستگاه های مختلف ذیربط در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

یکی از روش های مطمئن و قابل قبول برای رسیدن به این هدف نیز درمان ناباروری و کمک به زوجینی است که با این مشکل روبرو هستند.

شناسایی عوامل بروز و استفاده از فناوری های نوین در درمان این بیماری از جمله اثرگذارترین راه ها برای کاهش ناباروری های ناخواسته در دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها در زمینه ناباروری با کمک فناوری های نوین زیستی کاهش می یابد

چالش ها در زمینه ناباروری با کمک فناوری های نوین زیستی کاهش می یابد