مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:152023-01-01فرهنگي

میزبانی دانشگاه هنر اصفهان از «نامه ها، کوله ها، صداها»


نمایشنامه «نامه ها، کوله ها، صداها» با موضوع زندگی دکتر علی شریعتی و نویسندگی و کارگردانی محمدرضا رهبری، در دومین تجربه خود در ساختمان توحیدخانه دانشگاه هنر اصفهان، - ایسنا/اصفهان نمایشنامه نامه ها، کوله ها، صداها با موضوع زندگی دکتر علی شریعتی و نویسندگی و کارگردانی محمدرضا رهبری، در دومین تجربه خود در ساختمان توحیدخانه دانشگاه هنر اصفهان، دورخوانی می شود.

محمدرضا رهبری، نویسنده و کارگردان نمایش نامه ها، کوله ها، صداها در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه این نمایش، تجربه ای در تئاترِ تعاملی است که به بهانه تأمل بر زندگی، مرگ و اندیشه مرحوم علی شریعتی تولیدشده است، اظهار کرد: نمایش با جمعی از دانشجویان ورودی سال 1400 دانشگاه هنر اصفهان و تعدادی دیگر شروع شد و با جمعی از هنرمندان صاحب تجربه تئاتر اصفهان پیش رفت.

او با اشاره به اینکه نمایش نامه ها، کوله ها، صداها در شیوه اجرای خود از سبک تعاملی استفاده کرده است، ادامه داد: نمایش های تعاملی در سرشت خود، نمایشنامه هایی هستند که به داد و ستد با تماشاگر، تبادل و ارتباط متقابل گروه بازیگران و تماشاگر معتقدند.

درواقع کلمه تعامل در این عبارت به معنای این است که شکل و شمایل تئاتر، با توجه به شرایط تماشاگر و نگاه و نظر او تغییر می کند، اجرا از فضای تماشاگران متأثر است و تماشاگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی دانشگاه هنر اصفهان از «نامه ها، کوله ها، صداها»

میزبانی دانشگاه هنر اصفهان از «نامه ها، کوله ها، صداها»