مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:152023-01-01اجتماعي

اعلام محدودیت های جدید آلودگی هوا در یزد


کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در استان یزد مصوب کرد: تا اطلاع ثانوی علاوه بر تعطیلی کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی، فعالیت تمام رشته های ورزشی در استان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، بنا به اعلام مصوبه کارگروه شرایط اضطرار استان، با توجه به پایداری و سکون جو در استان یزد، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا تصمیماتی برای روز یکشنبه و دوشنبه در شهرهای: یزد، اشکذر، میبد، اردکان و مهریز محدودیت هایی را مصوب کرد.

 تعطیلی کودکستانها و مراکز پیش دبستانی، ممنوعیت فعالیت های ورزشی در کلیه مقاطع تحصیلی و عدم حضور افراد در فضای باز و انجام فعالیت های سنگین به خصوص گروه های حساس (زنان باردار، کودکان و بیماران تنفسی و قلبی و سالمندان) از جمله مصوبات کارگروه شرایط اضطرار در استان یزد است.

همچنین دانشگاه عوم پزشکی موظف به اطلاع رسانی در این باره شد و  تمام دستگاه های امدادی و خدمات رسان نیز در آماده باش کامل قرار دارند.

 محدودیت فعالیت عمرانی شهرداری ها اعم از فعالیت عمرانی در سطح شهرها و کارگاه های شن و ماسه، محدودیت تردد کامیونها، اعمال قانون با وسایل نقلیه با دود قابل رؤیت و برخورد با کلیه خودروهای فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و محدودیت فعالیت سنگ شکن ها در واحدهای تولیدی از دیگر مصوبات کارگروه شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های جدید آلودگی هوا در یزد

اعلام محدودیت های جدید آلودگی هوا در یزد