مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 14:102023-01-01سياسي

نقش موثر گزینشگران در عملکرد سازمان ها و خنثی کردن دسیسه دشمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بزرگترین سرمایه هر دستگاه اجرایی، منابع انسانی آن است و گزینشگران آن نیز همانند همه آن ها، - ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بزرگترین سرمایه هر دستگاه اجرایی، منابع انسانی آن است و گزینشگران آن نیز همانند همه آن ها، در عملکرد سازمان نقش بسیار موثری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ناهیدی صبح امروز یکشنبه 11 دی ماه در گردهمایی گزینشگران استان با بیان اینکه کارکردهای گزینشگران حساس و دقیق است، افزود: عملکرد گزینشگران در کارکرد فعلی دستگاه های اجرایی تاثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه گزینشگران افرادی دغدغه مند، دلسوز، خدمتگزار و حساس هستند، تصریح کرد: گزینشگران برای جذب افراد باید به بررسی تیپ شخصیتی هر فرد بپردازند زیرا فرد انتخاب شده برای مدت طولانی در دستگاه های اجرایی کار خواهد کرد لذا کار گزینشگران بسیار سخت و حساس است.

ناهیدی با بیان اینکه جهان بینی و بینش افراد برای گزینشگران حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: نقش گزینشگران نیز در کارکرد، عملکرد، افزایش بهره وری و موفقیت دستگاه های اجرایی بسیار مهم تلقی می شود؛ زیرا موجب می شود تا نظام به اهداف خود دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر گزینشگران در عملکرد سازمان ها و خنثی کردن دسیسه دشمنان

نقش موثر گزینشگران در عملکرد سازمان ها و خنثی کردن دسیسه دشمنان