مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:552023-01-01سياسي

شهدا راه مقاومت را به مردم نشان دادند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شهدا راه مقاومت را به مردم نشان دادند، گفت: شهدا به راحتی آنچه جاذبه های دنیا برای انسان است را کنار می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در مراسم تشییع شهید گمنام در دانشگاه پیام نور اظهار کر: جامعه ما شدیداً نیازمند بارش رحمت شهدا بود تا غفلت زدایی کنند، تا باران رحمت وجود آنها غبارهای دنیاخواهی و فزون طلبی دنیا را کنار بزند.

فطرت خداجوی ما را بیدار کند و مسیر صراط مستقیم را ببینیم.

وی عنوان کرد: مایه تاسف است که انسان خدا و امامش را فراموش کند و دنبال دشمن بیفتد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: شهدا مقامی دارند که تصور آن مقام عالی و والا برای امثال بنده مشکل است، رزمنده ای که لباس رزم را بر تن می کند از خانه و خانواده و شهر و دیارش دل می کند و راهی جبهه می شود و همراه با این هجرت مکانی از هوای نفس خودش هم عبور می کند.

وی افزود: شهدا، خواستنی ها، علاقه به خانواده و آرزوی رسیدن به مقامات عالی، تحصیلات، گرفتن پست و مقام، درخشش در جایگاه ها علمی و اجتماعی و سیاسی همه را کنار می زند و در راه خدا حرکت کردند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: شهدا به راحتی آنچه دنیا و جذبه های دنیا برای انسان است را کنار می زنند، بهترین خواسته اش جان دادن در راه عشق است و برای این پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا راه مقاومت را به مردم نشان دادند

شهدا راه مقاومت را به مردم نشان دادند