مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:452023-01-01اقتصادي

از بخشودگی جرائم مصرف برق تا هشدار به کشاورزان


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز ضمن اعلام خبر بخشودگی جرائم امسال مشترکان بخش کشاورزی، تاکید کرد که تعداد و رقم قابل ملاحظه بخشودگی جرائم کشاورزان در حوزه عملیاتی این شرکت، - هشداری جدی به مشترکان این بخش محسوب می شود! مهدی فتحی یکشنبه 11 دی در جمع خبرنگاران گفت: مصرف برق در بخش کشاورزی، سهم قابل توجهی یعنی حدود 30 درصد، از کل مصارف را در محدوده شرکت توزیع نیروی برق شیراز به خود اختصاص داده است، لذا مدیریت مصرف در این بخش مولد، نقش قابل ملاحظه ای در تحقق اهداف اسناد بالادستی، نظیر تداوم فروش انرژی و حتی فراهم شدن شرایط توسعه فعالیت ها در زمینه کشاورزی و سایر بخش های مولد دارد.

او خاطرنشان کرد: براساس آمارها، تابستان امسال با انتقال نصف انرژی برق از طریق لوازم اندازه گیری به ساعات غیر پیک، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 10 درصد افزایش مصرف در بخش کشاورزی را شاهد بودیم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: جرایم مشترکان بخش کشاورزی که بیش از حد مجاز یعنی رقم درج شده در پروانه بهره برداری، برق مصرف کرده اند، مشمول بخشودگی شده است، براساس این طرح و در محدوده عملکرد این شرکت به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی، حدود 1700 صورتحساب با رقم حدود 19 میلیارد تومان مشمول بخشودگی جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بخشودگی جرائم مصرف برق تا هشدار به کشاورزان

از بخشودگی جرائم مصرف برق تا هشدار به کشاورزان