مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:402023-01-01اقتصادي

اصلاح قرارداد آبشیرین کن بندرعباس و بازگشت 454 میلیارد تومان به دولت


با بررسی های دیوان محاسبات هرمزگان، قرارداد آبشیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس اصلاح شد و مبلغ 454 میلیارد تومان به حساب منابع عمومی دولت بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با بررسی های دیوان محاسبات هرمزگان، قرارداد آبشیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس اصلاح شد و مبلغ 454 میلیارد تومان به حساب منابع عمومی دولت بازگشت.

موضوع از این قرار بوده که در بررسی های دیوان محاسبات استان هرمزگان از تاسیسات آبشیرین کن شایا (آبشیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس) و نحوه اجرای قرارداد خرید تضمینی آب شیرین به مدت 21 سال از سرمایه گذار آن نشان می دهد که بعد از برگزاری مناقصه و عقد قرارداد خرید تضمینی آب شیرین به روش (B.

O.

O) بین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و شرکت شایا، تغییراتی در مفاد قرارداد، تاسیسات، نحوه اجرای قرارداد و قیمت خرید آب تضمینی از طریق الحاقیه ای ایجاد شده است.

این تغییرات منجر به واریز مبلغ 520 میلیارد تومان به صورت مازاد به شرکت سرمایه گذار از محل منابع عمومی طی دو سال گردیده بود.

در ادامه پیگیری های این اداره کل، مبلغ 190 میلیارد تومان در مهرماه 1401 و مبلغ 264 میلیارد تومان در آذرماه 1401 در مجموع مبلغ 454 میلیارد تومان از صورت وضعیت ارسالی شرکت سرمایه گذار کسر و به حساب منابع عمومی دولت برگشت داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قرارداد آبشیرین کن بندرعباس و بازگشت 454 میلیارد تومان به دولت

اصلاح قرارداد آبشیرین کن بندرعباس و بازگشت 454 میلیارد تومان به دولت