مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:352023-01-01فرهنگي

تدوین «استاد» به پایان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه ای، تدوین فیلم سینمایی «استاد» به تهیه کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی سیدعماد حسینی، - تدوین فیلم سینمایی استاد به پایان رسیده و دیگر مراحل فنی برای آماده سازی این اثر ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه ای، تدوین فیلم سینمایی استاد به تهیه کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی سیدعماد حسینی، توسط هانیه جلوخانی انجام شد و این اثر که به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی در سال اخیر می پردازد، این روز ها دیگر مراحل فنی را پی گرفته است.

فیلمنامه این اثر را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته اند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان پروژه را همراهی کرده است.

حسن معجونی و هدیه حسینی نژاد همراه با سجاد بابایی نقش های اصلی این فیلم را ایفا کرده اند.

سجاد بابایی که در حوزه تئاتر فعال بود و اخیرا بازی او در سریال خسوف و فیلم مرد بازنده مورد توجه قرار گرفته، در فیلم سینمایی استاد نقش متفاوت و قابل توجهی را ایفا کرده است.

 حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه دیگر بازیگران فیلم هستند.

عوامل اصلی فیلم سینمایی استاد عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجید یزدانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، طراح چهره پردازی: تینا بخشی، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، مدیر تولید:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «استاد» به پایان رسید

تدوین «استاد» به پایان رسید