مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:252023-01-01اقتصادي

صرفه جویی ارزی بیش از یک میلیارد دلاری با تولید محصولات فناورانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حاشیه هفتمین نمایشگاه فن بازار ملی سلامت در جمع خبرنگاران گفت: موفقیت های بسیار بزرگی در حوزه پژوهش داشته ایم و در این نمایشگاه 840 محصول فناورانه عرضه شده اند که در گذشته بسیاری از .

- وزیر بهداشت گفت: 25 درصد فعالیت های دانشگاهی کشور در حوزه سلامت و 1/8 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی با این تولیدات ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حاشیه هفتمین نمایشگاه فن بازار ملی سلامت در جمع خبرنگاران گفت: موفقیت های بسیار بزرگی در حوزه پژوهش داشته ایم و در این نمایشگاه 840 محصول فناورانه عرضه شده اند که در گذشته بسیاری از این محصولات از خارج وارد می شدند و صرفه جویی ارزی زیادی برای ایران به همراه داشته است.

به گفته وی امروزه دنیا به سمت سلول درمانی و ژن درمانی برای درمان بیماری ها رفته است که در این راستا دارو های جدید گیاهی رونمایی شده اند.

عین اللهی گفت: در حال حاضر 25 درصد فعالیت های دانشگاهی کشور در حوزه سلامت هستند و 1/8 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی با این تولیدات ایجاد شده است.

او ادامه داد: مجوز 14 پارک علم و فناوری در شورای گسترش داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی ارزی بیش از یک میلیارد دلاری با تولید محصولات فناورانه

صرفه جویی ارزی بیش از یک میلیارد دلاری با تولید محصولات فناورانه