مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:252023-01-01حوادث

کرمانشاه داروخانه هلال احمر ندارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: تنها مرکز استانی در کشور هستیم که داروخانه جمعیت هلال احمر نداریم.

- محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی از نهادهای عمومی غیردولتی است که دو وظیفه اصلی امداد و نجات در زمان بروز حوادث و سوانح همچنین آموزش های عمومی را در زمان های عادی برعهده دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه تنها مرکز استانی در کشور هستیم که داروخانه جمعیت هلال احمر نداریم و یک مرکز فوریت های دارویی جمعیت هلال احمر در حال فعالیت داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: راه اندازی این داروخانه را به جدیت پیگیر هستیم ولی هنوز نتوانستیم مجوز اصلی داروخانه را اخذ کنیم اما در تلاش هستیم با پیگیری های مجدد و مستمر تا پایان سال جاری این مجوز را از دانشگاه علوم پزشکی بگیریم، البته دانشگاه همکاری لازم را دارد و مشکل به وزارتخانه برمی گردد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در توزیع اقلام هلال احمر بین آسیب دیدگان در مواقع بحران، خاطرنشان کرد: یک سیستم نرم افزاری در کشور در حال راه اندازی است تا با همکاری سازمان ثبت احوال اطلاعات اولیه خانوارها در همان ساعات اولیه از طریق این سامانه راستی آزمایی و اقلام دست آسیب دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه داروخانه هلال احمر ندارد

کرمانشاه داروخانه هلال احمر ندارد