مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:102023-01-01پزشكي

افزایش دوباره بیماران کرونایی در گلستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش دوباره آمار بیماران کرونایی در گلستان خبر داد و گفت: مردم همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

- سعید گل فیروزی امروز یکشنبه 11 دی گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند افزایش بیماران کرونایی در گلستان اظهار کرد: بار بستری بیماران کرونایی در گلستان نسبت به روز گذشته 22 نفر افزایش را نشان می دهد و این رون افزایشی حاکی از آن است که باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی از بستری 97 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان خبر داد و افزود: متاسفانه در حال حاضر 19 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و همچنین 9 بیمار نیز برای ادامه حیات به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تأکید بر اینکه مردم نسبت به کرونا دچار عادی انگاری شده اند، ابراز کرد: وزارت بهداشت نسبت به شیوع کرونا و موج هشتم کرونا هشدار داده و در این شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است تا شاهد موج دیگر کرونا نباشیم.

گل فیروزی متذکر شد: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 10 دی، شهرستان های گرگان، آق قلا، ترکمن، گالیکش، گمیشان و بندرگز در جدول شیوع کرونا جزو شهرستان های به نسبت پرخطر و زرد رنگ قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوباره بیماران کرونایی در گلستان

افزایش دوباره بیماران کرونایی در گلستان