مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:102023-01-01اقتصادي

قیمت مصوب تخم مرغ در بیرجند اعلام شد


در حالی طبق دستورالعمل کشوری قیمت تخم مرغ از روز پنجشنبه در سراسر کشور 47 هزار و 200 تومان اعلام شد که برخی از مراکز خرده فروشی در بیرجند بیش از این قیمت محصول را به فروش می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیمی، رییس اتحادیه فروشندگان مواد پروتیینی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: از روز پنجشنبه قیمت تخم مرغ به 47 هزار و 200 تومان رسیده است که مهمترین علت گرانی تخم مرغ افزایش قیمت نهاده های دامی و تورم و غیره است.

ابراهیمی با بیان اینکه هر ساله با آغاز فصل زمستان شاهد روند افزایش قیمت تخم مرغ هستیم افزود: تولید تخم مرغ در زمستان کاهش می یابد و این امر یکی از دلایل افزایش قیمت تخم مرغ است.

وی قیمت گوشت قرمز را 200 هزار تومان و قیمت گوشت مرغ را 58 هزار و 900 تومان اعلام کرد و افزود: گوشت قرمز از ابتدای آذرماه افزایش داشته که دلیل آن افزایش قیمت دام زنده و نهاده است.

رییس اتحادیه فروشندگان مواد پروتیینی خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت هر کیلو دام زنده در بازار استان حدود 110 هزار تومان است، گفت: یکی از گوشت های پر طرفدار در خراسان جنوبی گوشت ماهی است که ماهی سفید کیلویی تا 130 هزار تومان به فروش می رسد.

ابراهیمی افزود: قیمت گوشت برزیلی از چند روز گذشته تاکنون افزایش قیمت داشته و از 150 هزار تومان به 168 هزار توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب تخم مرغ در بیرجند اعلام شد

قیمت مصوب تخم مرغ در بیرجند اعلام شد