مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:052023-01-01سياسي

مکتب سلیمانی، عملکرد اوست / راه معرفی سردار سلیمانی را اشتباه رفته ایم


رییس مؤسسه شهید حسن باقری با بیان اینکه مکتب سلیمانی، عملکرد اوست، گفت: در مورد سردار سلیمانی مسیری را رفته ایم که اگرچه از سر عشق و ارادت قلبی است، - ایسنا/اصفهان رییس مؤسسه شهید حسن باقری با بیان اینکه مکتب سلیمانی، عملکرد اوست، گفت: در مورد سردار سلیمانی مسیری را رفته ایم که اگرچه از سر عشق و ارادت قلبی است، اما از مکتب قاسم سلیمانی، به دور است.

سردار فتح الله جعفری، به اینکه سردار سلیمانی از سال 59 تا 60 در پادگان کرمان مربی آموزشی رزمندگان بود، اظهار کرد: با تصمیم شهید حسن باقری مبنی بر استفاده مربیان آموزشی از تجارب جنگ، مربیان از شهرهای مختلف به مناطق جنگی آمدند، برخی از این ها در جنگ مسئولیت گرفتند از جمله شهید عباس کردآبادی از اصفهان، به معاونت فرماندهی تیپ رسید و سردار سلیمانی هم از همین افراد بود که در منطقه کرخه کور زیرنظر علی هاشمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: آغاز فعالیت ایشان در جبهه، مصادف با عملیات طریق القدس شد و ایشان به عنوان یکی از فرماندهان طریق القدس در عملیات شرکت کردند، اما در همان آغاز آسیب دیده و راهی بیمارستان شدند.

مؤسس و نخستین فرمانده تیپ زرهی سپاه ادامه داد: بعد از عملیات طریق القدس، شهید حسن باقری، در گلف اهواز از ایشان خواست که از نیروهای کرمان، یک گروه رزمی تشکیل دهند، اسفندماه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی، عملکرد اوست / راه معرفی سردار سلیمانی را اشتباه رفته ایم

مکتب سلیمانی، عملکرد اوست / راه معرفی سردار سلیمانی را اشتباه رفته ایم