مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 13:002023-01-01سياسي

رییس بسیج اساتید: ادای وظیفه اهل رسانه به شهیدسلیمانی معرفی او به جهانیان است


بسیج اساتید باید با لسان استادی و در سطح راهبردی و عمیق مکتب شهیدسلیمانی را بشناسد و به دیگران بشناساند، در این زمینه رسانه ها و فضای مجازی نقش مهمی ایفا می کنند که باید به آن دقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اولین وبینار تخصصی معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز و با حضور رییس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در این وبینار به فرارسیدن ایام شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای همراه حاج قاسم سلیمانی که به تعبیر مقام معظم رهبری به دست شقی ترین افراد به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اشاره کرد و از مجاهدت این سردار شهید جبهه جهانی مقاومت سخن گفت.

مردانی افزود: تلاش های بی وقفه شهید سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت یادآور شهدای صدر اسلام و شهدای کربلاست که با شهادت خود انقلاب معنوی دیگری را آفریدند و شجره طیبه انقلاب را با نثار خون خود آبیاری کرده و در دل تاریخ به عنوان مدافعان حرم  آل الله معرفی  شدند.

وی با بیان رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ای پولادین در جبهه مقاومت و ژنرالی سحرآمیز با روحیه سلحشوری و جنگندگی و عدم تزلزل در جنگ با داعش و شکست قدرتی که آمده بود به عنوان ابزاری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج اساتید: ادای وظیفه اهل رسانه به شهیدسلیمانی معرفی او به جهانیان است

رییس بسیج اساتید: ادای وظیفه اهل رسانه به شهیدسلیمانی معرفی او به جهانیان است