مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:552023-01-01اقتصادي

تاثیر پرداخت یارانه به هواپیماهای باری حامل کالاهای کشاورزی بر صادرات


رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به ابلاغ شیوه نامه پرداخت یارانه حمل و نقل صادراتی هواپیماهای باری حامل محصولات کشاورزی گفت: حمایت دولت از صادرکنندگان محصولات کشاورزی به ویژه با محوریت کشورهای اوراسیا، - ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به ابلاغ شیوه نامه پرداخت یارانه حمل و نقل صادراتی هواپیماهای باری حامل محصولات کشاورزی گفت: حمایت دولت از صادرکنندگان محصولات کشاورزی به ویژه با محوریت کشورهای اوراسیا، باعث توسعه صادرات غیرنفتی و رونق تجارت خارجی محصولات تولیدی خوزستان خواهد شد.

شهلا عموری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ابلاغ شیوه نامه پرداخت یارانه حمل و نقل صادراتی هواپیماهای باری حامل محصولات کشاورزی، اظهار کرد: کاهش هزینه صادرکنندگان محصولات کشاورزی در بازار کشورهای همسایه و همچنین کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در زمینه توسعه صادرات این محصولات بخصوص از استان خوزستان ضروری است.

وی افزود: افزایش رقابت پذیری صادرات محصولات کشاورزی در بازار این کشورها به واسطه کاهش فاصله زمانی حمل و نقل، توسعه صادرات تولیدات بخش کشاورزی را به دنبال دارد.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با بیان اینکه حمایت دولت از صادرکنندگان محصولات کشاورزی به ویژه با محوریت کشورهای اوراسیا، باعث توسعه صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر پرداخت یارانه به هواپیماهای باری حامل کالاهای کشاورزی بر صادرات

تاثیر پرداخت یارانه به هواپیماهای باری حامل کالاهای کشاورزی بر صادرات