مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:502023-01-01سياسي

مراسم معنوی اعتکاف در 30 مسجد بیرجند برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند گفت: در سال جاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 30 مسجد شهرستان بیرجند و روستاهای حومه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری انجام شده است، اظهار داشت: این مراسم در بیش از 30 مسجد شهرستان بیرجند و روستاهای حومه برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند ادامه داد: بخش اعظمی از این آیین مذهبی توسط مردم مدیریت می شود.

لطفی با بیان اینکه تعداد 17 مسجد در شهر بیرجند و 14 مسجد در روستاهای حومه برای برگزاری اعتکاف در نظر گرفته شده است، افزود: چهار مسجد، ویژه برادران شامل مسجد توحید، مسجد امام هادی (ع) خیابان دولت، مسجد بلال و ولیعصر (عج) مهرشهر و 13 مسجد هم ویژه اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نحوه و زمان آغاز ثبت نام برای این مراسم، متعاقباً اعلام می شود، اظهار کرد: پس از اعلام زمان ثبت نام، متقاضیان نسبت به ثبت نام خود در این مراسم معنوی هر چه سریع تر اقدام کنند در غیر این صورت، در صورت تکمیل ظرفیت، امکان افزودن افراد اضافه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معنوی اعتکاف در 30 مسجد بیرجند برگزار می شود

مراسم معنوی اعتکاف در 30 مسجد بیرجند برگزار می شود