مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:412023-01-01سياسي

یک روزنامه: از 50 برنامه محبوب ایرانیان برای موبایل 40 مورد فیلترشکن است!


تاکید بر کوچاندن ایرانیان به برنامه های داخلی و همچنین اصرار به ایجاد دفتر شرکت های صاحبنام حوزه فناوری در ایران، از برنامه های جدی و شعارهای پرتکرار دولت کنونی است و کار تا جایی پیش رفته که همین اواخر چندین نامه تهدیدآمیز مسوولان این دولت به شرکت هایی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: از 50 برنامه محبوب ایرانیان در گوگل پلی 40 مورد فیلترشکن است و تنها 3 تا 4 برنامه عادی هستند.

بقیه موارد هم پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی فیلتر شده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: جوان نمونه، مبتکر برتر سال 2014 استرالیا و نویسنده یکی از سه پایان نامه برتر دکترای مهندسی سال 2015؛ این روایت بعضی از نمایندگان مجلس و حامیان دولت کنونی از وزیر ارتباطات است اما در سمت دیگر منتقدان او را وزیر فیلترینگ می دانند و یک نماینده مجلس هم به صراحت او و نگاهش به فناوری را متوسط دانست.

طبق گزارش اعتماد، کارنامه عیسی زارع پور اما مشخص است و دست کم در حوزه حکمرانی داده و امنیت اطلاعات ایرانیان که از شعارهایش بود، بررسی ها می گوید که در میان 50 برنامه محبوب این روزهای ایرانیان در فروشگاه های معتبری مانند گوگل تا چشم کار می کند فیلترشکن هست و برنامه های فیلترشده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روزنامه: از 50 برنامه محبوب ایرانیان برای موبایل 40 مورد فیلترشکن است!

یک روزنامه: از 50 برنامه محبوب ایرانیان برای موبایل 40 مورد فیلترشکن است!