مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:402023-01-01اقتصادي

ساختار تشکیلاتی اموال تملیکی خراسان جنوبی به«اداره کل» ارتقا یافت


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از ارتقا ساختار تشکیلاتی «مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی» به اداره کل خبر داد.

- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از ارتقا ساختار تشکیلاتی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی به اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی و با توجه به دستورات صریح رؤسای قوای مجریه و قضاییه و در راستای وظایف محول شده جدید قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی به اداره کل ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: ارتقا تشکیلاتی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کار بسیار ارزشمند و اثربخشی است که یقیناً موجب تقویت عملکرد این سازمان در استان و گسترش اقدامات نتیجه بخش آن خواهد بود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی نیز به عملکرد 9 ماهه اداره کل اموال تملیکی استان اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 627 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش 469 میلیارد و 673 میلیون ریال طی 9 ماهه سال جاری به اموال تملیکی استان ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار تشکیلاتی اموال تملیکی خراسان جنوبی به«اداره کل» ارتقا یافت

ساختار تشکیلاتی اموال تملیکی خراسان جنوبی به«اداره کل» ارتقا یافت